2015. február 5., csütörtök

Dolgozom szorgalmasan, csak a fotózásra sem időm, sem motivációm nem volt... Mostanáig!
Igyekszem bepótolni a lemaradásokat, ám a mindennapi teendők mellett nem sok idő marad, s mikor már rá is érnék, semmi természetes fény nincs, s úgy még nehezebb valóságot megközelítő képeket összehozni.
*
Az alábbi nyaklánc érdekes úton született meg, ugyanis kinéztem egy geometrikus gyöngyhorgolás mintát, ami 13 szemre szólt. Szorgosan fel is fűztem, majd meg is horgoltam úgy húsz centit belőle nagy nehezen... De nem tetszett, így leraktam pihenni egy kicsit.
Pár hét múlva került csak elő, nézegettem egy darabig, majd gondoltam egyet és lebontottam az egészet, s elkezdtem újrahorgolni, csak 7 szemmel. Láss csodát, cikk és cakk! 
A nyaklánc hossza kapocs nélkül 85 cm, a kapocs kb. 3 cm-t ad még hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése